Crusader Kings III: Garments of the Holy Roman Empire
Förbeställningsbonusen Garments of the Holy Roman Empire Lev dig in i det Tysk-romerska riket med en samling kläder till vanliga medborgare, krigare och Centraleuropas härskare.