Crusader Kings III: Elegance of the Empire
Klä din härskare i den finaste stassen med detta klädpaket. Detta paket bygger på plagg och regalier som bars av kejsare Henrik II och kejsarinnan Kunigunda och innehåller förutom nya dräkter och klänningar även historiskt lämpliga kronor och andra föremål. Tillgängligt exklusivt för ägare av Kapitel II.