Crusader Kings III: Chapter I
Komplettera din storslagna strategiupplevelse i Crusader Kings III med Crusader Kings III: Chapter I, som innehåller spelets första stora expansion och två unika Flavor Packs. Få tillgång till omfattande uppdateringar med Crusader Kings III: Royal Court och din egen personliga tronsal. Upptäck rikedomarna i nordmännens samhälle med Crusader Kings III: Northern Lords eller bestäm ödet för den soldränkta Iberiska halvön i Crusader Kings III: Fate of Iberia. Crusader Kings: Fate of Iberia Iberiska halvöns medeltida saga är rik på muslimsk och kristen historia, och redo att formas av din majestätiska hand i Crusader Kings III: Fate of Iberia Flavor Pack. Gör dig redo att upptäcka den nya ”Struggle”-mekaniken som spänner över flera generationer och upptäck en mängd nya temahändelser, kulturella traditioner, beslut, musik, 3D-modeller och konst, extravaganta turbaner och lockigt hår, och mycket mer. Crusader Kings: Royal Court Stig in i ditt alldeles egna hov med Crusader Kings: Royal Court och se din egen tronsal få liv med drama och intriger i mängder. I den första stora expansionen till Crusader Kings III kan du också beställa stora konstverk, bevilja audiens, tillverka och visa upp ovärderliga artefakter och fördjupa dig i ett omarbetat kultursystem. Crusader Kings: Northern Lords Våldsamma plundrare från den kyliga Norden eller ett komplext samhälle fullt av orädda utforskare, handlare och poeter? Upptäck de sanna rikedomarna i den nordiska världen med Crusader Kings III: Northern Lords. Detta första djupgående Flavor Pack innehåller allt från riksomflyttande väringaäventyr, runstenar och blotoffer till vikingaskägg och brutala bärsärkar. Crusader Kings III: Chapter I innehåller också det kosmetiska paketet Fashion of the Abbasid Court, som ger ditt hov en ny flott stil med kläder som inspirerats av kulturer från Mellanöstern och Nordafrika.