Crusader Kings III: Chapter I
Fullborda din storslagna strategiupplevelse i Crusader Kings III med Crusader Kings III: Chapter I, som innehåller spelets första stora expansion och två unika Flavor Packs. Crusader Kings: Fate of Iberia Medeltidssagan på den iberiska halvön kan förändras av dig med detta Flavor Pack. Prova på den nya ”Struggle”-mekaniken och upptäck en mängd nya temahändelser, kulturella traditioner, beslut, musikspår, 3D-modeller och konstverk, extravaganta turbaner och lockigt hår, och mycket mer. Crusader Kings: Royal Court Stig in i ditt alldeles egna hov med Crusader Kings: Royal Court och se din egen tronsal få liv. Beställ stora konstverk, bevilja audiens, tillverka och visa upp ovärderliga artefakter, upplev intriger och fördjupa dig i ett omarbetat kultursystem. Crusader Kings: Northern Lords Upptäck de sanna rikedomarna i den nordiska världen med Crusader Kings III: Northern Lords. Detta första djupgående Flavor Pack innehåller allt från modiga väringaäventyr, runstenar och blotoffer till vikingaskägg och brutala bärsärkar. Crusader Kings III: Chapter I innehåller också det kosmetiska paketet Fashion of the Abbasid Court, som ger ditt hov en ny flott stil med kläder som inspirerats av kulturer från Mellanöstern och Nordafrika.