Crowns Tier 5
Puzzle Quest 3 erbjuder mycket spelinnehåll som du behöver kronor för att kunna köpa. Kronor är en premiumvaluta i spelet som kan användas för att köpa utrustning, kosmetika, resurser och mycket mer för att hjälpa dig på din resa! Detta paket innehåller 3000 kronor för användning i Puzzle Quest 3. Första gången du köper det här nedladdningsbara innehållet får du dubbelt så många kronor!