Crossout - Horsemen of Apocalypse: Pestilence
— Pansarbil ”Pestmaskinen”. — Vapen: Episk eldkastare ”Botgöring”, 2 st. — Unik episk kupé ”Förödelse”. — Unik dekor ”Avgasrör” (vänster och höger). — Unikt porträtt av Marina Pokrovskaya även känd som Pesten. — 1500 mynt i spelet. Dessutom får spelaren: — Byggnadselement för ”Pesten”— En uppsättning unika dekaler. — Färgburk ”Utmattning”. — Ökar det maximala antalet delar till 55. Marina Pokrovskaya gillar inte sitt smeknamn. Det påminner henne om sina mörkaste dagar hos Apokalypsens ryttare och väcker en brinnande längtan. En gång i tiden låstes flera dussin människor in i Waderkvarns bunker och överlevde världens undergång och det grymma förräderiet från sina egna. Men berättelsen om Pesten handlar inte om det. Givetvis spelade hon en viktig roll i bildandet av gänget, precis som de andra ryttarna. Men hennes intelligens och kunskap kom verkligen till nytta när, efter all olycka, en pest drabbade testanläggningen. Medicin var den första resurs som tog slut. Och det man hittade i de närliggande städerna räckte inte långt. Marina försökte med alla medel men sjukdomen spred sig för snabbt, människor fick panik och spred den ännu längre. Epidemin var oundviklig. För att begränsa dess spridning hade Marina bara ett botemedel kvar. Eld… Sjukdomen har inte återkommit på många år. Och den en gång oerfarna akutläkaren som räddade livet på Victor Pyrrhus, återföddes ur askan och fick ett nytt namn - Pesten. Nu förser ryttarinnan gänget med proviant och plåstrar om skador på både sig själv och de andra. Och när pesten sväljer deras land igen kommer hennes hand på eldkastaren inte att darra. De unika pansarbilar som presenteras i paket har särskilt god balans mellan egenskaperna för vapen, pansar och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, startar du spelet, öppnar menyn ritningar («B»-knappen), går till fliken ”Paket”, väljer det önskade pansarfordonet och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 55. Köp av paketet ger dig även tidig tillgång till vissa av fraktionens byggnadselement. Dessa delar blir tillgängliga omedelbart vid inköp och de utfärdas inte igen när lämplig ryktesnivå har uppnåtts. Vissa delar finns bara i ett exemplar, och spelare kan bara äga en sådan del. När du samtidigt köper ett standard och ett deluxe-paket dupliceras inte porträtten och byggnadselementen Unika porträtt är en utmärkt möjlighet att sticka ut bland överlevarna. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket, läggs antalet mynt ihop!