Crossout — Herald of pyre
– Unik pansarbil: ”Bålets härold” – Nytt vapen: minläggare ”Domedagen” – Kupé: ”Död man” – Vapen: stridslaser ”Aurora” – Porträtt: ”Shaman Kagutsuchi” – Rörliga delar: ”Eremiten” hjul (2 st.), ”Eremiten ST” hjul (2 st.) – Hårdvara: ”Het röd” motor, ”Utökad ammunitionslåda”, ”KA-2 svänghjul” omladdningsförstärkare, ”Doppler” radar, ”Iris” kikarsikte – Färgburkar: ”Kitsune” och ”Mönster: Bränd jord” – En uppsättning klistermärken och dekorationer – 1 500 spelmynt – Tidig tillgång till nya byggnadsdelar – Det maximala antalet delar ökas till 60. Kagutsuchis pansarbil är, liksom han själv, en kombination av två världar: Pyromanernas brinnande raseri och Syndikatets kalla stränghet. Dess eldiga mönster och rovdjursliknande skrovlinjer gör det tydligt att detta fordon utgör ett dubbelt hot, som förenar öst och väst i dödlig harmoni. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 60. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!