Crossout - 1000 (+500 bonus) Crosscrowns
”Korskrona” är en premiumvaluta i spelet. Den användes tidigare av Waderkvarn Corporation för interna betalningar men nu har några av överlevarna börjat använda den till sin fördel. Korskronor kan bara användas för att köpa särskilda paket i spelets butik.