Crash Test Skin-paket
Om du gillar att slå, krossa och förstöra saker är detta Crash Test Skin-paket något för dig! Få en racingdräkt med dödskalletema och en färg som du kan anpassa din buggy i spelet med. Obs! Det här innehållet kräver expansionspaketet Dying Light: The Following.