Cozy Grove: New Neighbears
Ryktet om dina legendariska scoutgärningar har spridit sig över andevärlden... och det betyder att fler spöken behöver din hjälp. "New Neighbears DLC" lägger till fyra nya spökbjörnar, var och en med långa personliga berättelser och inga långa väntetider mellan deras förfrågningar. Ge Cozy Groves ursprungliga björnar lugn för att låsa upp dessa speciella besökare på långt håll! New Neighbears DLC innehåller också: - En ny djurtyp, fjärilar, att fånga och samla under vår- och sommarsäsongen. - Unika nya kläder som du automatiskt får när du köper DLC - En ny låt läggs till spelets soundtrack. - Bonus: några gratis tillägg till din klädgarderob, som ett extra "tack" för att du stöttar oss med ditt köp. Spelet är inte översatt till svenska.