Drageus Games S.A.Action och äventyr
GENETIC DISASTER 1/ Spela ensam eller ta med dig vänner 2/ Välj en karaktär och dess mutationer 3/ Kämpa dig ut ur den galna herrgården! Var och en av de 12 nivåerna genereras processuellt för högsta möjliga variation och omspelbarhet. Horder av fiender väntar på dig, men håll ett öga på omgivningen; den är farlig och anpassar sig efter dina framsteg. Uppgradera din hjälte för att passa din spelstil och kombinera olika hjältar till den perfekta gruppen om du spelar med vänner. Behöver du en ångvält eller bärsärk? Allt är möjligt! Allt är inte samarbete, utan du kan hoppa in i en PvP-arena också: i Stool Wars får 2 till 4 spelare slåss mot varandra. Inga vapen, bara pallar, explosiva tunnor och boostar. Perfekt för att ha kul och lösa dispyter. Spelets motto är ”Samarbeta, men inte för mycket!” SUPER CYBORG Super Cyborg är ett klassiskt run and gun-spel med massor av action! Du spelar som en elitklassad stridscyborg som skickats ut för att undersöka en rad märkligheter på en mystisk ö. Den skoningslösa och mäktiga utomjordningen känd som "livsformen Xirxul" har väckts till liv av ovetande forskare och nu är hela mänskligheten hotad! Skjut, spring och hoppa dig fram genom sju nivåer fyllda med oändliga horder biologiska monster och några riktigt elaka bossar. Förgör allt som rör sig på ön! Är du redo att rädda jorden? MINI MADNESS Mini Madness är ett arkadracingspel inspirerat av titlar som Re-Volt och Micro Machines. Ta kommandot över radiostyrda miniatyrbilar och gasa fram på stora och vansinniga banor i ett enfamiljshus, inklusive en stor trädgård. Fokus ligger på fordonets efterbrännare: det gäller att göra volter i luften för att fylla efterbrännarmätaren och se till att bilkörningen blir så dynamisk som möjligt. Du kan dessutom uppgradera mätaren genom att komma längre i spelet: laddningens och volternas hastighet, bromsar med mera kan förbättras. Som om inte det vore nog kan du ta olika vägar genom de olika banorna, bland annat via smidiga genvägar. Din enda begränsning: kontrollpunkter som måste nås i en viss ordning. Vill du köra på väggar och tak? Det kan du tack vare särskilda gravitationspaneler och motoruppgraderingar. Alla banor har objekt som du kan interagera med och går att aktivera via en sändare. Det kan handla om allt från en genväg på en rullbro, en leksaksrobot du kan aktivera så att den skjuter projektiler på motståndarna eller en fläkt som gör livet surt för de andra förarna. Hittar du alla? --- Delar av detta paket kan kräva manuell installation (hantera spel och appar).