Costume Set "Summer Festival"
Ge Eren, Levi och Armin nya kläder. Sätt lite färg på slagfältet med sommarfestivalens motiv på kläderna. Obs! Undvik dubbelköp. *Du kan fortsätta använda dräkterna om du köpte dem till A.O.T. 2, Xbox One, men du måste ladda ned innehållet igen. *Detta set innehåller inte Mikasas dräkt "Summer Festival". *"Set med alla dräkter", som innehåller alla 16 dräkter inklusive Mikasas "Summer Festival", kommer att släppas till specialpris i december.