Cosplay Slayer Master Collection Cosmetic Pack
Missade du den Twitch-exklusiva Cosplay Slayer Master Collection? Skaffa den nu och få tillgång till nya Slayer-skins, podium, animationer samt en ny spelarikon och namnskylt. Du får: Cosplay Slayer-skin Två färgvarianter för skin "Box Head"-spelarikon "Superfan"-namnskylt Uppgraderbart "QCon"-podium Tre nya podiumanimationer *För att spela det här innehållet krävs basspelet DOOM Eternal.