Commando Supremacy-paketet
Piffa upp ditt Vault-jagande med en fräsch ny stil! Det här paketet innehåller Covert Op-huvudet och Advanced Warfare-skinet till The Soldier - titta efter dem i karaktäranpassningsmenyn! Det här innehållet ingår inte i Season Pass.