Commando Devilish Good Looks-paket
Förbättra din Vault Hunter-upplevelse med en helt ny stil! Det här paketet innehåller huvudet Smile at the Devil och utseendet Splattered With Red till Commando - du hittar föremålen i Character Customization-menyn!