Commander Pack
Utropa din defensiva makt! Skaffa det här paketet för att turboladda din hjältelek. Paketet kan bara köpas en gång per konto. Lös ut paketets innehåll genom att besöka och interagera med brevlådan i Heroes Marketplace eller Private Tavern. Paketet innehåller: 3 100 Gems som du kan köpa hjältar, utsmyckningar, dräkter och mycket annat med. 2 Mythical Defender-paket för massvis med kosmetiska belöningar så du kan visa dig från din bästa sida! Ett av varje Campaign- upp till Chaos VI Shard-paket så du kan ge dina hjältar och försvar unika bonusar. Titeln “Frozen Commander" för att imponera på såväl vänner som fiender. Ett legendariskt Terror Dragolich-tamdjur för att skrämma vettet ur dina fiender.