Columbia's Finest-paket
Det här paketet kombinerar Industrial Revolution-paketet med Upgrade-paketet, som ursprungligen följde med Premium- och Ultimate Songbird-utgåvorna av spelet. Starta spelet med 500 Silver Eagles (spelets valuta), fem dyrkar som hjälper dig att ta dig fram i Columbia och sex unika utrustningsföremål. Utrustningsföremålen – Handyman Nemesis, Sugar Rush, Fleet Feet, Bull Rush, Extra! Extra! och Betrayer – ger skade-, rörelse-, hastighets- och föremålsbonusar. Utöver det ger nedladdningen tillgång till två vapenuppgraderingar: Comstock's China Broom-hagelgevär och Comstock's Eagle Eye-prickskyttegevär. Det här innehållet ingår INTE i BioShock Infinite Season Pass.