Clockwork Tales: Of Glass and Ink
Dyk in i det här spännande äventyrsspelet inspirerat av steampunk! Underliga jordskalv får världens städer att rasa samman. Den briljanta dr Ambrose Ink vill ta reda på orsaken till detta fenomen, men han behöver hjälp från sin gamla vän, agent Evangeline Glass. Hjältinnan måste storma generalingenjören av Gottlands slott för att ta reda på sanningen och stoppa katastrofen.