Claws are Out Skin Pack
Ryt till mot fienderna och ge dem på pälsen med DLC-paketet Claws are Out, som består av tre kattutseenden till alla vapen i spelet. De gör dina vapen helt klotroliga. Kräver grundspelet Sniper Ghost Warrior Contracts 2.