Civilization VI - Catherine de Medici-personpaket
Catherine de Medici-personpaketet är exklusivt för New Frontier Pass-innehavare. Det innehåller ”Magnificence Catherine” med en ny ledarmodell och bakgrund, nya spelbonusar och en uppdaterad agenda som speglar ändringarna i hennes personlighet. Magnificence Catherine kan använda lyx för att ta över världen med kultur och turism.