City of Brass
Bli en våghalsig tjuv i City of Brass i detta första-persons actionäventyr från erfarna BioShock-utvecklare. Beväpnad med en sabel och en mångsidig piska kan du slå och hugga, locka och snärja dig hela vägen till hjärtat av denna välmående metropol, inspirerad av Tusen och en natt - eller möta en säker död när tiden tar slut.