City Island 6
Upplev Revitalized City Building! Utforska den helt nya City Island 6: Building Life. Som borgmästare i en stad under utveckling, resa över världen och upptäck spektakulära öar och livfulla städer som verkligen är unika och levande! Nu med förbättrade funktioner lyfter City Island 6 din byggupplevelse över olika terränger och teman. Dessutom kan du njuta av sömlöst spel eftersom spelet kan spelas offline direkt på din mobiltelefon. Så du behöver ingen internet- eller Wi-Fi-anslutning. Använd molnsparande för att göra dina framsteg på flera enheter. Från ödmjuk början till bländande skylines Börja med en liten stad och se hur den förvandlas till en vacker stad som senare blir en livlig metropol. Med fler unika byggnader, nya oupptäckta öar och berikat innehåll garanterar gratis-att-spela, offline-spelet City Island 6 timmar av underhållning. Interagera med närliggande metropoler och bjud in vänner att förundras över din. Fler vänner gör att du kan besöka städer och hjälpa varandra. Ombildad stadsbyggnad med oändliga läckerheter Säg adjö till monotonin med den förnyade City Island 6! Lås upp spännande byggnader, ge dig ut på olika uppdrag och skörda rikliga skatter. Skräddarsy din stad, samarbeta med vänner och dyk djupt in i denna uppslukande tycoon-simulering. Med mer att samla in, designa och lägga fram, passion och kreativitet känner inga gränser.