Cities: Skylines - World Tour Bundle
Bli inspirerad av olika regioner över hela världen med Cities: Skylines World Tour. Detta paket innehåller två skaparpaket och två radiostationer. Detaljer: Heart of Korea Expandera din stad med Heart of Korea – ett nytt Sydkoreainspirerat skaparpaket av innehållsskaparen Elvis. Utforska nya stadsmiljöer och bli inspirerad av 60 nya objekt som inkluderar servicebyggnader, växande byggnader som expanderar när området utvecklas och 8 nya unika byggnader. Heart of Korea innehåller följande 60 objekt: 29 växande bostadshus med låg densitet 17 växande kommersiella byggnader med hög densitet 6 servicebyggnader 8 unika byggnader K-Pop Station Kom i stämning med lite k-pop! K-Pop Station anländer direkt från Sydkorea för att ge ditt stadsplanerande ny energi. K-Pop Station innehåller 16 låtar med över 45 minuter av musik! Skyscrapers Klättra vidare uppåt! Snudda vid himlen med skaparpaketet Skyscrapers av Feindbold. Få 24 unika skyskrapor och höghus och deras 20 varianter som inspirerats av ikoniska byggnader från hela världen. Viktiga funktioner i skaparpaketet Skyscrapers: Nordamerika: Fyra byggnader som sträcker sig över 200 m och har inspirerats av klassiker från slutet av 1900-talet. Europa: Tio skyskrapor från olika länder över hela kontinenten, inklusive Tyskland, Frankrike, Italien, Storbritannien, Spanien och Polen. Asien: Fyra byggnader baserade på moderna byggnader i Japan, Singapore och Taiwan. Australien: Två skyskrapor som sträcker sig över 250 m och har inspirerats av landmärken i Sydney. Afrika: Två byggnader högre än 200 m som baseras på sydafrikanska byggen från slutet av 1900-talet. Sydamerika: Två skyskrapor som inspirerats av höghus i Brasilien och Argentina. Radiostationen 80’s Downtown Beat Känner du asfalten smälta under dina fötter? Har du fastnat i en bilkö? Vad sägs om att stiga in i ett fullsmockat tåg? Andas in den moderna staden! Sätt på dig hörlurarna och snöra åt rullskridskorna med radiostationen 80’s Downtown Beat.