Cities: Skylines - World Tour Bundle 2
Det är det andra stoppet för Cities: Skylines World Tour, med nytt innehåll som hämtat inspiration från hela världen! Cities: Skylines World Tour Bundle Part II innehåller tre skaparpaket och tre radiostationer. Detaljer: Africa In Miniature Cities: Skylines presenterar Africa In Miniature: en ny värld av möjligheter som utspelar sig på den afrikanska kontinenten. Det första skaparpaketet från den gamla Cities-fantasten och 3D-grafikern Setonji "Prince Set" Hotonu låter dig utforska Afrikas enastående mångfaldiga arkitektur, levande färger och unika urbana mix. Africa In Miniature innehåller: 11 unika byggnader 2 monument 4 servicebyggnader 9 växande byggnader 2 detaljer Detta ger sammanlagt 28 nya byggnader som inspirerats av existerande urbana mästerverk och unika arkitektoniska koncept. Radiostationen JADIA Den afrikanska kontinenten är enorm och dess musik mångfasetterad. JADIA Radio Station (Just Another Day in Africa) är en samling med 16 låtar av musikern Wan Shey, som hyllar sitt hemlands rika musiktradition och ger Cities: Skylines helt nya vibbar. Shopping Malls Det är dags att shoppa loss! Med skaparpaketet “Shopping Malls” av communitymoddaren KingLeno kan du ta din shoppingupplevelse till nästa nivå genom att bygga en mängd olika shoppingcentrum i din stad. Detta skaparpaket erbjuder fler än 60 objekt som inkluderar varuhus, handelstorg och snabbmatsrestauranger för att befolka dina handelsområden. “Shopping Malls” innehåller: 4 unika byggnader: Shopping Plaza, Large Grocery Store, Medium Grocery Store, Mall of Marvels 53 växande kommersiella byggnader (kvartersköpcentrum, stora varuhus, moderna lyxgallerior och shoppinggator) Ytterligare objekt kopplade till temat Radiostationen 80’s Movies Den här gången får du följa med på bio! “80’s Movies Tunes” är en radiostation som är inspirerad av klassiska låtar från 80-talet. Kasta dig in i det förflutna med över 15 spår och cirka 70 minuter av musik. Sports Venues Sportsäsongen tar aldrig slut med “Sports Venues”, ett skaparpaket av communitymoddaren BadPeanut. Detta skaparpaket har allt du behöver för att tillgodose din stads sportbehov, från unika arenor till lokala idrottsplatser! “Sports Venues” innehåller: 6 stora unika arenor (fotboll, baseboll och amerikansk fotboll) 6 medelstora unika arenor 10 lokala idrottsplatser Se dina invånare njuta av sina favoritmatcher! Alla stora arenor har realistiska animationer för fotboll, baseboll och amerikansk fotboll, plus lite ny häftig statistik för dig att titta på. Några av dem har dessutom inbyggda alternativ för kollektivtrafik. Föredrar du mindre folksamlingar? Testa de lokala idrottsplatserna. De är mindre och kan placeras överallt. Radiostationen Pop-Punk Vi har skapat den här radiostationen för alla pop-punkiga stadsbyggare där ute. Om du gillar pop-punk så är det här radiostationen för dig! Innehåller 16 spår och över 75 minuter med snabba och kraftfulla låtar.