Cities: Skylines - Synthetic Dawn Radio
Kom i stämning med några stjärnlåtar från Synthetic Dawn, den mest originella radiostation som landat i Cities: Skylines, någonsin! Kanalen innehåller 16 nya originallåtar, både instrumentella och vokala jamsessions som spänner över fyra unika genrer: 80-talselektro, vocoder-elektro, breakbeats och futuristiska syntar. Ratta in och slappna av med de syntetiska skivornas mästare DJ Jessica Statler som för funken till Synthetic Dawn Radio.