Cities: Skylines - Sunset Harbor (Win 10)
Skepp ohoj! Cities: Skylines - Sunset Harbor lägger till fiskeindustri i spelet, samt nya transportsystem och viktiga tjänster i staden. Öka stadens underhållning med flygklubben och flyg passagerarhelikoptrar och privata plan. Bygg städer på fem nya kartor och utveckla din jordbruksindustri med infrastruktur för fiske. Viktiga funktioner: Havet är djupt – Utforska den nya fiskeindustrin med fiskebåtar till havs och fiskodlingar som lägger till ett nytt affärsinslag i din stad. Bara vanligt vatten – Nyttja reningsverk för att behandla avloppsvatten så det kan återanvändas. Hitta den rätta vägen – Utforska nya bussystem, däribland bussar mellan städer. Flyg med stil – Flygklubben uppmuntrar ägare av mindre plan att nöjesflyga. Fem nya kartor – Hitta det perfekta stället att bygga din stad på! Sunset Harbor innehåller flera olika kartor med bland annat nordligt, tropiskt och tempererat klimat.