Cities: Skylines - Season Pass
Spara pengar på det här spelet genom att köpa Season Pass. Innehåll kan laddas ner i spelet eller från Xbox One Store när det finns tillgängligt. Snowfall kräver Cities: Skylines - Xbox One Edition för att spela. Få din stad att växa med ett stort urval av urbana förbättringar och lagstiftningar i Cities: Skylines - Season Pass! Få en hel massa expansioner och extramaterial allt eftersom de släpps och lägg till allt från högtflygande luftskepp till underground-musik till spelet – och krossa sedan allt med fruktansvärda meteorer. Season Pass kommer att innehålla följande för Cities: Skylines: Snowfall (hel expansion) Natural Disasters (hel expansion) Mass Transit (hel expansion) High Tech Buildings (innehållspaket) Art Deco (innehållspaket) Relaxation Station (radiostationspaket) Rock City Radio (radiostationspaket) Spara pengar med Season Pass och var säker på att aldrig missa något – du kan ladda ner allt material så fort det släpps.