Cities: Skylines - Season Pass 2
Det andra säsongspasset för Cities: Skylines konsolutgåva hjälper spelare att ta sina stadsbyggartalanger till nya höjder med några av spelets mest populära tillägg. Säsongspass 2 innehåller tre rejäla expansionspaket (Green Cities, Parklife och Industries), innehållspaketet European Suburbia och tre radiostationer (Country Road Radio, All That Jazz och Synthetic Dawn Radio). Innehåll i Säsongspass 2: Green Cities (komplett expansionspaket) European Suburbia (innehållsskaparpaket) Parklife (komplett expansionspaket) Country Road Radio (radiostationspaket) All That Jazz (radiostationspaket) Industries (komplett expansionspaket) Synthetic Dawn Radio (radiostationspaket) Spara med Säsongspass och se till att aldrig missa ett enda tillägg – alla finns att ladda ner så fort de släpps på marknaden.