Cities: Skylines - Season Pass 2
Det andra säsongspasset för Cities: Skylines konsolutgåva hjälper spelare att ta sina stadsbyggartalanger till nya höjder med några av spelets mest populära tillägg. Säsongspass 2 innehåller tre rejäla expansionspaket (Green Cities, Parklife och Industries), innehållspaketet European Suburbia och tre radiostationer (Country Road Radio, All That Jazz och Synthetic Dawn Radio). Köp flera och spara pengar på Cities: Skylines nya innehåll under 2019! Ni som har Säsongspass 2 kommer att få direkt åtkomst till Green Cities och European Suburbia när de släpps i januari 2019 och återstående paket släpps under loppet av nästa år. Nytt innehåll kommer att kunna laddas ned från butiken. Innehåll i Säsongspass 2: Green Cities (komplett expansionspaket) European Suburbia (innehållsskaparpaket) Parklife (komplett expansionspaket) Country Road Radio (radiostationspaket) All That Jazz (radiostationspaket) Industries (komplett expansionspaket) Synthetic Dawn Radio (radiostationspaket) Spara med Säsongspass och se till att aldrig missa ett enda tillägg – alla finns att ladda ner så fort de släpps på marknaden.