Cities: Skylines - Radio Station Pack 3
I Cities: Skylines - Radiokanalspaket 3 kan du lyssna på låtar från Deep Focus Radio och Campus Rock Radio. Försjunk i spelet med ambient- och lo-fi-musik på Deep Focus Radio eller byt till Campus Rock Radio för peppiga låtar som går hem i alla studentstäder. Cities: Skylines - Deep Focus Radio För det mest avslappnande stadsbyggandet har Deep Focus Radio den lugna stämningsmusik du behöver. Luta dig tillbaka med ambient- och lo-fi-musik presenterad av DJ ”Deep Thought”. Den här kanalen har 16 unika låtar som hjälper dig att fokusera på det viktiga i livet: perfekt designade gator. Cities: Skylines - Campus Rock Radio Återupplev universitetstiden med musik i genrer som college rock, teen pop, happy punk och power chord. Låt DJ ”Claude Couture” spela soundtracket från ditt universitetsliv med 16 unika låtar!