Cities: Skylines - Radio Station Pack 2
Nu ingår två radiostationer i samma briljanta Cities: Skylines-paket. Gör ljuv musik av vardagen med Cities: Skylines - Radio Station Pack 2! Country Road Radio tar fram cowboyen i dig medan kanalen All That Jazz med DJ Jazz Boatman bakom spakarna tar dig tillbaka till dixielandsoundets guldålder. Cities: Skylines - Country Road Radio Vi har sadlat om med en helt ny radiostation: Country Road Radio, som spelar 16 nya originallåtar inom fyra olika countrygenrer: appalachian folk, bluegrass/honky tonk, nashville modern country och unplugged country. Kanalen bjuder på ren dixielandglädje med sex instrumentella låtar och tio låtar med originalsång. Cities: Skylines – All That Jazz Med All That Jazz i Cities: Skylines tar Paradox jazzjammet till en helt ny nivå. Jazz Boatman är tillbaka som DJ efter sin tillfälliga internetkarriär, till glädje för alla hängivna jazzentusiaster. Den nya radiostationen All That Jazz innehåller 16 nya låtar inom flera sköna genrer: latin, funky och chill-out jazz.