Cities: Skylines - Plazas & Promenades Bundle
Ta nästa steg och försköna din stad med Plazas and Promenades-paketet, med en expansion, två skaparpaket och två radiostationer! “Plazas & Promenades” innehåller: “Plazas and Promenades”-expansionen Ta farväl av buller och föroreningar och välkomna gågator, bilfria områden och moderna torg. Det är dags att ta dina städer till nästa nivå med denna miljövänliga expansion! “Mid-Century Modern” av moddaren REVO Återupptäck 60-talets moderniströrelse med detta paket av REV0. Mid-Century Modern innehåller 147 växande bostadshus och distriktsstilar, hotell, restauranger, dekorationer: staket, möbler och trädgårdsutsmyckning. “Seaside Resorts” av moddaren Gèze Skapa din egen klassiska semesterort med detta 1800-talsinspirerade paket av Gèze. Seaside Resorts ger din stad lite extra elegans: återupplev den nostalgiska stämningen från de gamla semesterorterna! Paradise Radio Låt dig omslutas av syntljud på din resa mot oändliga äventyr. Med den här radiostationen kan du bygga till 80-talsinspirerade syntspår som får fantasin att flöda fritt. Shoreline Radio Spela Shoreline Radio och finn ditt naturliga lugn. Känn friden, omvandla egot till ren egenkärlek och låt pulsen följa en hippie-inspirerad indiekänsla.