Cities: Skylines - Piano Tunes Radio
”Piano Tunes” är den perfekta radiostationen för alla som gillar klassisk, lekfull och elegant pianomusik. Med 16 låtar och cirka en timmes musik kommer din fantastiska stad att formas direkt från dina fingertoppar!