Cities: Skylines - K-pop Station
Kom i stämning med lite k-pop! K-Pop Station anländer direkt från Sydkorea för att ge ditt stadsplanerande ny energi. K-Pop Station innehåller 16 låtar med över 45 minuter av musik!