Cities: Skylines - Hotels & Retreats
Piffa upp din stad med de finaste hotellen i Hotels & Retreats! Här finns allt från konferenshotell för affärsresenärer till fjällstugor för naturälskare. Börja med en liten hotellkedja och lås upp lyxigare alternativ för att så småningom bygga ett framgångsrikt hotellföretag som ger din stad ett rejält flöde av turister. Hotels & Retreats innehåller: Hotellbyggnader: Vandrarhem, stugor, hotell, lyxresorter – allt du kan tänka dig! Lägg till en serie hotellbyggnader i din stad, i alla prisklasser från budget till lyx. Hotellförvaltning: Nå framgång med ditt hotell och locka till dig olika grupper av turister. Börja med enstjärniga hotell och lås upp nya alternativ när de börjar generera intäkter och öka i popularitet. Turismbyggnader: Nya parker, restauranger, lekplatser och kaféer som ger stöd åt dina hotell. Läget är A och O: Det är av största vikt att matcha hotellen med bra lägen, eftersom olika platser på kartan lockar till sig olika grupper av turister. Vi har lagt till 5 nya kartor för dina hotell (3 Europainspirerade kartor, 1 tropisk karta och 1 tempererad karta).