Cities: Skylines - Hotels & Retreats Bundle
Hotels & Retreats-paketet innehåller en miniexpansion till Cities: Skylines samt ett urval av innehåll och musik som får dina städer att blomstra under lång tid. Skaffa den nya Hotels & Retreats-expansionen och ge besöksnäringen en rejäl skjuts samtidigt som du får njuta av byggnader och musik som inspirerats av städer världen över! Det fullständiga Hotels & Retreats-paketet innehåller: Miniexpansionen Hotels & Retreats Piffa upp din stad med de finaste hotellen, i Hotels & Retreats! Här finns allt från konferenshotell för affärsresenärer till fjällstugor för naturälskare. Börja med en liten hotellkedja och lås upp lyxigare alternativ för att så småningom bygga ett framgångsrikt hotellföretag som ger din stad ett rejält flöde av turister. Skaparpaketet Brooklyn & Queens Städer är ständigt föränderliga och detta paket från innehållsskaparen Prosper utforskar stadsdelarna Brooklyn och Queens. Brooklyn & Queens innehåller en uppsättning medelhöga bostadshus med hög densitet, och detaljer att dekorera fasader och tak med. Skaparpaketet Railroads of Japan Med Railroads of Japan från innehållsskaparen Ryuichi Kaminogi kan du utforska Japan med tåg. Detta skaparpaket innehåller autentiska japanska järnvägsmiljöer till Cities: Skylines, med stationer, tåg, bussar och mycket mer! Skaparpaketet Industrial Evolution Vandra genom historien med Industrial Evolution från communityskaparen Samantha ”Avanya” Woods. Detta skaparpaket innehåller en ny uppsättning växande byggnader från olika tidsperioder av industribyggnader, från röda tegelväggar till moderna eleganta industrikomplex. Radiostationen Piano Tunes Piano Tunes är den perfekta radiostationen för alla som gillar klassisk, lekfull och elegant pianomusik. Med 16 låtar och cirka en timmes musik kommer din fantastiska stad att formas direkt från dina fingertoppar! Radiostationen 90’s Pop Det här är radiostationen för alla 90-talsälskare! Med 90’s Pop kommer du att bli förälskad i den här fantastiska musiken på nytt. Njut av 16 nya spår och nästan en hel timme av musik!