Cities: Skylines - Downtown Radio
Luta dig tillbaka och njut av avkopplande toner på Downtown Radio, den enda station du behöver för modern musik i Cities: Skylines. Den här kanalen innehåller 16 retrodoftande originallåtar som skapats specifikt för alla stadsskapare som föredrar att jobba när mörkret faller på. Koppla av med dj Troy Anderson när han tar dig genom nästan en timme med lugnande låtar i det här paketet.