Sportsäsongen tar aldrig slut med “Sports Venues”, ett skaparpaket av communitymoddaren BadPeanut. Detta skaparpaket har allt du behöver för att tillgodose din stads sportbehov, från unika arenor till lokala idrottsplatser! “Sports Venues” innehåller: 6 stora unika arenor (fotboll, baseboll och amerikansk fotboll) 6 medelstora unika arenor 10 lokala idrottsplatser Se dina invånare njuta av sina favoritmatcher! Alla stora arenor har realistiska animationer för fotboll, baseboll och amerikansk fotboll, plus lite ny häftig statistik för dig att titta på. Några av dem har dessutom inbyggda alternativ för kollektivtrafik. Föredrar du mindre folksamlingar? Testa de lokala idrottsplatserna. De är mindre och kan placeras överallt.