Omfamna charmen med att bo i bergen med paketet Mountain Village från communityskaparen Tomas13TO. Detta skaparpaket introducerar 45 nya byggnader som fångar essensen av livet i en fridfull bergsby. Faciliteterna omfattar allt som förstärker atmosfären i bergsbyn – från hotell och stugor till servicebyggnader och restauranger. Mountain Village innehåller: 30 unika byggnader (hotell, värdshus, stugor och semesteranläggningar) 3 servicebyggnader 7 parker 5 detaljer Detta paket kan köpas som en del av Mountain Bundle som innehåller Mountain Village, Map Pack 3 och Alpine Tunes.