Cities: Skylines - Content Creator Pack: European Suburbia
European Suburbia, det nyaste innehållsskapande temapaketet för Cities: Skylines, får stadsbyggare över hela världen chansen att bygga upp sin egen europeiska förort där bara fantasin sätter gränserna. Nu kan spelare utvidga sin stad med 80 nya bostadsbyggnader och föremål designade av moddaren Samantha "Avanya" Wood, som inspirerats av städer över hela Europa, bl.a. i England, Tyskland, Sverige, Danmark och Nederländerna!