Städer är ständigt föränderliga och detta paket från innehållsskaparen Prosper utforskar stadsdelarna Brooklyn och Queens. ”Brooklyn & Queens” innehåller en uppsättning medelhöga bostadshus med hög densitet, och detaljer att dekorera fasader och tak med. ”Brooklyn & Queens” innehåller fler än 60 växande byggnader, och detaljer som till exempel uthyrningsskyltar, luftkonditionering i fönster, frånluftsfläktar, trappor och mycket mer!