Cities: Skylines presenterar Africa In Miniature: en ny värld av möjligheter som utspelar sig på den afrikanska kontinenten. Det första skaparpaketet från den gamla Cities-fantasten och 3D-konstnären Setonji "Prince Set" Hotonu låter dig utforska Afrikas enastående mångfaldiga arkitektur, levande färger och unika urbana mix. Africa In Miniature innehåller: 11 unika byggnader 2 monument 4 servicebyggnader 9 växande byggnader 2 detaljer Detta ger sammanlagt 28 nya byggnader som inspirerats av existerande urbana mästerverk och unika arkitektoniska koncept.