Cities: Skylines - 80's Downtown Beat
Känner du asfalten smälta under dina fötter? Har du fastnat i en bilkö? Vad sägs om att stiga in i ett fullsmockat tåg? Andas in den moderna staden! Sätt på dig hörlurarna och snöra åt rullskridskorna med radiostationen 80’s Downtown Beat. Denna radiostation innehåller 16 låtar som ger över en timme av musik!