ChromaGun
Välkommen till ChromaTecs test labb! Du är här för att testa vårt militärt bästa möjliga färgteknik: The ChromaGun (patent pågår)! Använd det för att lösa noggrant designade testrum. Den grundläggande principen är lika lätt som det är att säga att den är komplex: Gå ur rummet via utgången men se upp för arbetardroiderna som är ansvariga för att underhålla salarna. De är inte precis det vi skulle kalla som ""mänskligt vänliga"". Använd ditt vapen för att färglägga väggar och droider för att göra framsteg i testrummen. Arbetardroiderna blir attaherade av samma färg som väggen. Genom att använda den mekaniken ska du försöka nå utgången till varje sal. Vissa dörrar är mer komplicerade att öppna än andra: De kan bara öppnas genom en utlösare och kan endast stanna öppna så länge som utlösaren är på. Om detta låter som något din hjärna kan klara av? Gratulerar! Du är den perfekta kandidaten för våra testsalar! Med det sagt: Välkommen och lycka till!