Chess Ultra X Purling London Olivia Pilling Art Chess
Vi presenterar Olivia Pilling Art Chess-brädet; skapat på order av Purling London och nu tillgängligt i Chess Ultras virtuella värld. Varje traditionell Staunton-pjäs i den här uppsättningen tillverkades av den engelska konstnären Olivia Pilling och har fått en modern makeover med rika färger och en abstrakt utformning. Olivia Pilling Art Chess-pjäserna inspirerades av rysk folkkonst och är otroligt stilrena. De kommer göra ett garanterat intryck på schackbrädet. Denna förpackning innehåller bara en schacksats som kan användas i vilken miljö som helst i spelet.