Chess Ultra X Purling London Bold Chess
Vi presenterar Purling London Bold Chess-brädet; särskilt utvalt från en samling av exklusiva bräden tillverkade av det kritikerrosade Purling London-teamet. De livliga, handsnidade Staunton-pjäserna förenar det klassiska med det moderna och tillför schackbrädet en färggrann knorr. Varje träpjäs har behandlats med en djup, lyxig lack och märkts med läder, vilket gör Bold Chess-brädet till en tidlös skönhet att bevara. Denna förpackning innehåller bara en schacksats som kan användas i vilken miljö som helst i spelet.