Chess Ultra: schacksetet Easter Island
Easter Island-paketet till Chess Ultra är inspirerat av de mystiska moai-statyerna på Påskön i Polynesien. Dessa huvudformade, monolitiska schackpjäser är vackert utformade och får statyerna att komma till liv på schackbrädet.