Chess Ultra: Santa Monica spelpaket
Ta en tripp till en av världens populäraste stränder och upplev allt Santa Monicas schackpark har att erbjuda. Gör dig redo att utmana din motståndare under en blå himmel med svajande palmträd. Spelpaketet Santa Monica innehåller ett modernt, nyskapande schackbräde. Varje pjäs på Skate-brädet inspirerades av den populära skaterörelsen på Kaliforniens kust och har tillverkats av gamla skateboard-delar. Skate-pjäserna har handsnidats med yttersta noggrannhet för att ge nytt liv åt gamla skateboard-delar och är tillgängligt i två utföranden; målade eller polerade. Detta paket innehåller ett schackset och en miljö. Dessa kan användas separat och tillsammans med alla andra uppsättningar och miljöer i spelet.