Chernobylite - Deadly Frost Pack
Med vapenskinpaketet Deadly Frost intar du Pripjats gator som en kallblodig mördare och byter utseende på dina vapen som du vill. Först fryser fienderna till av skräck när de får syn på dig, sen skickar den kyliga vinterns grepp dem till en iskall grav.