Chef Life - TOKYO DELIGHT
Utforska japansk gastronomi med paketet TOKYO DELIGHT. Lägg till åtta ikoniska japanska recept på din meny, varav samtliga kan uppgraderas upp till tre gånger. Tillaga utsökt ramen, tempura, gyoza och givetvis traditionell sushi. Använd 24 nya ingredienser för att tillaga rätterna, inklusive wasabi, soja och miso, så att du kan erbjuda en ny smakupplevelse till dina gäster. Bemästra konsten att tillaga sushiris med en ny dedikerad matlagningsstation. Du kontrollerar mängden vinäger att lägga till för att få rätt balans och skapa det perfekta riset, en mycket viktig del av köket från den stigande solens rike. Förvandla din restaurang till en mysig izakaya värdig Tokyos gator med hjälp av 54 inredningsobjekt. Förbättra din presentation med fem nya föremål för uppläggning av dina rätter. Klä din kock som en autentisk sushikock med en ikonisk ny klädsel.